Als eigenaar van een recreatiepark wilt u dat u gasten volledig tevreden huiswaarts keren na een ontspannen verblijf op uw park. Gasten zijn mondig en zodra niet alles perfect naar hun zin is, zullen ze niet nalaten dit in een pittige review op sociale media te uiten. Voor u als eigenaar kan het dan ook heel schadelijk zijn als er ineens beoordelingen op internet verschijnen waarin vakantiegangers klagen over overlast van ongedierte. Dat is géén aanbeveling voor potentiële nieuwe klanten om bij u te boeken. Vakantiegangers willen ook niet dat hun vakantieverblijf vol staat met lokdoosjes, vallen of andere middelen om ongedierte te lijf te gaan. Een onzichtbare vorm van plaagdierbeheersing is hierbij dan ook van belang.
Vaak gaat het bij overlast op recreatieparken om incidenten. In de zomer bijvoorbeeld kan het voorkomen dat gasten een wespennest ontdekken. Het kan ook gebeuren dat een van uw gasten de zeer ongenode gasten meebrengt, bedwantsen bijvoorbeeld. U hoeft geen contracten af te sluiten met Ongediertebestrijding Moerdijk. Joost van Ongediertebestrijding Moerdijk komt bij dergelijke overlastmomenten graag naar u toe om de problemen zo snel mogelijk in de kiem te smoren. Want ook voor Joost geldt: een ontevreden klant kost geld.